|
ВСТУП
 Якось увечері я прокинулась в глибині ліжка Peter-Maly. Голосно дзенькав Philips. Sony закінчував вечірній випуск новин. Я натягнула Lеvі's і пішла включати Мulіnех, щоб проковтнути Nescafe і UPSA. У цей час задзвонив Ericsson і моя подруга повідомила, що чекає мене як завжди навпроти Mc Donalds. М'ятий Baltman валявся на стільці, з кишені стирчала Parker. Через півгодини я вийшла на вулицю і пішла до Mc Donalds, глянула на Rolex і зрозуміла, що спізнилася. Навпроти мене стояла дівчина з банкою Coca-Cola і пильно дивилася мені в очі. Загадкова душа споживача вже не розгублюється серед різноманіття іноземних брендів. Вона серед них живе.
Але й за українськими торговими марками велике майбутнє.
При умовах розвитку виробництва та розширенні асортименту, техніка торгового маркування буде життєво необхідна.
Багато хто плутає бренд і торгову марку. Тим часом різниця є. Торговою маркою володіють майже всі компанії, брендом - одиниці. Бренд - це, насамперед, торгова марка зі стійким іміджем.

|
|